betygstress

Guud va tråkigt, var tvingad att gå hem direkt efter skolan idag för att vila (av Mamma, hihi) .. ska ju till belgien i morgon och vill INTE vara sjuk då!! Iallafall, tuff skoldag, typ SO prov sen Matte prov, matten gick bättre än SOn, HOPPAS jag. Gud, det är så sjukt, jag kommer ihåg för.. nej det var ju typ förra året?! så när man övade till ett prov övade man inte för att få bra betyg, utan för att klara ''förhöret'' mamma alltid skulle ha för än, så att man fick gå och ha kul istället. Nu är ju saker och ting LITE mer komplicerade.. nu pluggar man ju för betyget. Och vetu vad, nu nästa termin är mitt mål en höjning till VG!!
Jag är 100 % serri nu, nyårslöfte!
Nu ska jag chillaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0