cola light!

jahapp, har just kommit hem, det vart lite senare än jag hade trott, men det var roligt iallafall! Skulle igentligen komma hem lite tidigare så jag skulle hinna städa men nejnej! Var ju som sagt på julavslutning med laget, vi körde laserdome och sen åt vi på restaurang och sen var vi hemma hos min tränare och sånt. Haha, på vägen hem vart jag jätte bajsnödig och ba: ELMIRA MÅSTE BAJSA och typ satte mig på parken, finns värsta mongovideon som jag hoppas Elmira ALDRIG någonsin lägger upp. Men nu ska jag se på tv - och min hjälte för att hålla mig vaken - Cola Light!

haha, otroligt lycklig för min cola. Känner mig nyttig, för Cola Light är ju nyttigt!

Godnatt gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0