dunkdunk

jaaa, nu är jag tillbaka i Sverige och mina högtalare funkar igen så mitt rum skakaaaaaaaaaaaaaaar!
Vad har jag gjort i Belgien då? På torsdagen hälsade jag på i skolan, och efter det åkte jag och maria och satt barnvakt, det var kul men ganska svårt att få ungen i säng.. haha. Seeen på fredag var jag i skolan igen, och efter stannade jag i skolan med Oscar och Jonas, sen kollade jag och Jonas på Oscars innebandy och sen åkte vi hem till honom och sov hoss honom.. sen  på lördagsmorgonen åkte han på träning (igen) och jag och Jonas var kvar ensamma i hans hus.. och vi åt världens nyttigaste frukost: Ljust bröd med Nutella och sen Sprite. Vadå Biggest Loser?
Sen var jag i stan med Jonas Kalle och Oscar (jag är mycket med killar..?) och vi var typ i quick och sånt.. sen mötte jag Maria och Ellen och var i en leksaksbutik lite, sen så åkte jag och Maria på barnvakt igen. Förrästen, jag halvsov på vägen hem, så jag kommer inte ihåg att vi satt i bilen eller något?! Jag vaknade liksom när jag satt på toa hemma hos Maria.. det var läskigt. Iallafall, idag har jag flygit tillbaka till Sverige och nu är jag här! Fotade inte så mycket i Belgien.. men ska se om det finns något som kommer upp snart! Nu ska jag på toa.. haha.
Vet inte om någon orkade läsa allt det där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0