farsta igen!

Hej alla som är vakna ( vilket i princip är alla ) . Ska åka en sväng till farsta idag med Nea, men nu ska jag nog inte köpa något. Sen blir det hem och baka, Hoppas jag... Imorgon är det julafton. Shallebanan vad året gått fort?! Nej, nu känner jag mig som en gammal mormor men det känns verkligen som om tiden bara rinner förbi. Snart är det sommar igen... Ska börja fixa mig iordning, bussen går om 40 minuter.
 Hoppas ni får en bra da före dopparedan ( kallas det sååå?? ) Och medans ni fryser ihjäl så ligger Tova just nu på stranden i bikini och schteeeker. Höhöööö, skadeglädje. Fast jag kan ju egentligen inte säga så för jag är ju också här i kylan? NU BLEV JAG FÖRVIRRAD. Hejdå på er! :)


försökte vara seriös, lyckades inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0