fota inköp?

kom på att jag har varit väldigt dålig på att fota det jag köpt? Tänkte att jag skulle börja igen, kanske.. det har bara känts så oviktigt, jag menar, bryr ni er? Men, ska börja igen nu!
Iallafall, vanlig skoldag.. eller nej, först hade jag DEBATT i engelska, SKJUT MEJ ville jag skrika, för jag var först.. och prata inför klassen är INTE min grej.. typ stirrade rakt ned i mina papper.. great. Senare på dagen fick jag en liten överraskning av min hemkunskaps lärare, jag skulle tydligen ha presentation.. så ja, framför klassen igen, men denna gång tittade jag upp lite ibland. och sen, till sist, hade jag SO prov direkt när vi slutat, för jag missade det när jag var sjuk, så man får göra det på läx-hjälp typ.. men jaja, sen åkte jag hem i sällskap med Martina men bestämde mig halvvägs för att mötta mamma i t-centralen, gick till Wayness Coffe där och väntade på henne.. och sen kom hon och då gick vi och köpte mina shepherds som jag fotar snart, ska bara plugga lite nu, två prov i morgon. Men säger som Marty ''sen efter i morgon är helvettet slut''. Då är vi klara med alla prov och det börjar närma sig lov ;)

Vet inte om någon orkade läsa allt det där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0