fotboll

Put da hell to da yeah! Imorse, eller kanske borde kalla det i förmiddags åkte jag sofia och sara till julmarknaden i skolan, tycker det är riktigt mysigt! Hilda kom sen också, köpte två böcker och en film ( till min kusin, HAHA. nej) vi fikade och hade det allmänt mysigt, Åkte sen till cupen någonstans nära tyresö, gick bra faktids. Det var ju slutspel eftersom mina kära lagspelare lyckats så bra utan mig i turneringen i fredags. Första matchen vann vi med 1-0. Andra matchen (semifinal) torskade vi dock med 2-0 mot Enskede 1, lite synd men vi spelade jättebra! Andra enskede laget ( lag 1 ) vann finalen! Duktiga tjejer! Fotade som en dåre! Lägger strax upp bilderna.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0