jag-är-död

hejhej, okej andledningen att jag bloggar såhär mitt på dagen är att jag dör i solen. jag typ ligger och svettas ihjäl, asså det är FÖR varmt för mig typ, och sen typ törstar jag ihjäl och så är jag godissugen (haha, som alltid).. så jag håller mig till skuggan, och så tänkte jag att jag inte hade så mycket annat att göra så jag bloggar lite liksom. Jag 'är också helt död från igår, visst gick hem rätt så tidigt men var uppe sent och såg på film, och sen väcker föräldrarna mej 9. Not cool, eller so not Tova style (hahahahah Dessie & Kissie wannabe?!). Snart ska vi väll åka till den där andra staden.. har inga nya foton, men bjuder på denna vackra bild från julafton..

såhär rädd vart jag när tomten kom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0