jag är dum..

förlåt .. jag är sämst okej?! Men .. okej nu är ni säkert trötta på alla mina andledningar.. men iallafall, ni kanske kommer ihåg att jag var jättesjuk, typ influensa, i en vecka för en vecka sen? Ja, nu mår jag lika dåligt igen! Och det jobbiga är att jag måste gå till skolan i morgon eftersom jag ska göra prov som jag missat, och det är liksom viktigt för nu kommer ju betygen och det är liksom nu det gäller.. så jag får överleva? Så nu typ sitter jag i soffan & skakar och pluggar.. mysigt .. men det är lite skönare eftersom Dolly min gullebölle är här, me looove. Det är min mormors hund om du inte visste det..
Iallafall, kommer lägga upp lite bilder från igår nu? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0