jagärdumjagvet

herregud.. förlåt.
Men här kommer min andledning.. asså, först och främst har jag ju träning 3 ggr i veckan, sen har jag FULLT med prov och läxor nu de här sista 2 veckorna.. kan ju stolt berätta att idag måste jsg skriva ett Repotage, sätta ihop 4 sidor i Bild med någonting om Elements Of Art.. typ, göra JÄKLIGT mycket engelska, skriva en dialog (en lång en!) i franska och komma ikapp med matten. IDAG alltså. Och nu tänker ni.. nej men höhö.. det där är ju typ hela veckans läxor. Nejnej, dra inga förhastade slutsatser nu. Detta är till EN DAG, fredag. Hinner inte göra något i morgon eftersom jag har klassfika & träning.

Allt det där tar seriöst kål på mej, jag kommer hem efter träningen, som då var DIREKT efter skolan så nej ingen chill tid innan den häller, slänger av mig väskan, öppnar NO boken och pluggar, och sen äter jag skitsnabbt för att hinna plugga, och sen badar jag SAMTIDIGT som jag pluggar. Resultat; en blöt bok.. men iallafall, ni fattar väll hur det är? någon måste ju också gå i skolan som läser detta..
så just nu har jag inget liv. alls.

Vet inte om någon orkade läsa allt det där, men om ni gjorde det klappar jag händerna.. och där är andledningen att jag inte bloggar särskilt mycket.

jag bloggar senare. har inga bilder eller.. vad vill ni att jag ska fota? Matteboken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0