julafton!

jaa, nu är det julafton, och här är det dagliga inlägget... lite skumt att fira jul här, så varmt ju! Men ikväll är det julbord på hotellet, vi får väll se va det innebär.. idag har jag vaknat och solat,.. och badat, pappa är dum! När jag låg och sola och nästan sov, värsta harmonin, så känner jag massor med vatten på magen, så jag liksom vakna i min dvala.. han ska få payback snart, hehehe. Har inte några bilder just nu, eller jo men orkar inte lägga upp dem! Nu ska jag gå och bada.. så bloggar kanske kanske igen eller i morgon. Juste, läste i en svensk tidning som fanns här (som såldes på hotellet) att ni hade PANIK! i stockholm, och här har jag flytt landet, haha. God jul iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0