julkänsla

Denhär kvällen har varit riktigt julig! Har pyntat, slått in julklappar, lyssnat på julmusik, fikat adventsfika & bara suttit och tittat när det snöat så mycke. De gillar vi! Imorgon är det måndag, vilket betyder skola för min del. Tror inte vi kommer ha mycket till skola dock, mest städning och sånt kraffs. Efter skolan ska jag åka och köpa skor mer pappa. Känns som om mina converse inte räcker i dethär vädret. Nu går det : The day after tomorrow på tv, riktigt bra film! Bara för att vara lite rolig, funderar jag på att ha på min gamla tomteluva. Den är riktigt gammal, ingen såndär pampig med fluff och glitter här inte. Men den är tung, men jag är inte säker på att jag vågar...

en bild från när jag hälsade på tova i belgien ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0