julshopping!

Var som jag sa hos elin förut med sofia amanda hilda och elin såklart, vi kollade på paranormal acitivity 1, tycker fortfarande inte att den är läskig... Klockan halv fem ungefär åkte jag och Hilda in till stan och julshoppade!
Vi var inne på hm vid drottninggatan tror jag, så hör vi en stor smäll och det börjar komma massa rök och vi ser folk springa utanför, så vi blir så kalrt rädda och går ut och kollar, alla springer därifrån och då gör vi ju också det såklart, men sen börjar alla gå för att kolla vad som hänt. Läste på aftonbladet att dom inte kan säga säkert vad som hänt, vill inte ens skriva det. här är länken :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8265883.ab

Men vi kom hem i alla fall, var med my på kvällen och vi kollade sex and the city. My satt och sa alla repliker, suck!
Nu ska jag kolla runt på fb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0