shashabloggen

jag bloggar såhär mitt på ljusa dagen, nörd jag är '
Nej men jag har inget att göra för pappa vill inte bada.. så kunde ju lika gärna skriva lite. Jaa, igår var vi i den där ''andra staden'' (som jag FORTFARANDE inte kan namnet på.. playa något) och kollade i affärer, sen åt vi VÄRLDENS godaste mat, galet gott!! Grekiskt. Vi ska kanske åka tillbaka dit i morgon, för vi han inte vara där så länge för jag solade halva dagen, och vägrade dra, haha dumma mej!
Och idag har jag nästan just ätit frukost och solat, ska fortsätta med det.
Glömde minneskortet med bilder på hotellrummet, men den här är från julafton.. JAG BJUDER.  för jag ser sjuuuk ut, haha..

titta på mina ben .. sumobrottare, ohyeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0