shoppat! :)

Hejsan alla tååmtar! Åkte in till farsta idag med Rebecca, köpte de sista julklapparna! Det var väldigt mycket folk där, alla handlar allt de glömmt! HIHI. När vi kom hem från shoppingturen så satte vi oss uppe i vardagsrummet med filtar och varsin kopp te, och spelade dataspel, kollade på kalle anka film & var allmänt barnsliga! Haha nej, men vi kännde för att mysa till det lite + att kalle anka filmen hette "Äntligen jullov" så det var spikat redan från början! Becca gick sedan efter ett tag och jag åt middag. Riktigt gott med hemmagjord mat nu när vi är klara med köket! Gissa om jag är trött på pizza, mc donken & djupfryst mat! Efter maten bestämmde jag mig till allas lättnad att städa rummet och nu ser man till och med golvet! Ett litet steg för världen, ett stort steg för fia! Ska nog slå in de sista paketen nu och bara suga in julstämmningen! Det luktar gran i hela huset, bättre blir det inte!




Vadå suddiga bilder? ( KOM IHÅG, 2 MEGAPIXELS STENKLUMP! )


Vi hörs imorgon! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0