heeelg

HEJ PÅ DEJ DIN REGNBÅGE. Japp, så är det. Är hemma från farsta, köpte en present åt Elin och ett par örhängen. Jag sara & towe hade sjukligt kul. Specielt när jag och sara stog och tog bilder så kommer tunnelbanan och mitt i all stress rycker sara åt sig en metro helt random sådär?
F- Varför tog du en tidning egentligen?
S- Jag vet inte...
F- Haha vi hade ju asbråttom HAHA smarta unge!
S- Ja men jag såg en tjej som tog en och ville väl vara lika cool som hon!

HAHAHAHHA , DU ÄR SÅ ROLIG SARA! Men back to reality. Sitter hemma och knaprar på choklad.



( LÄGGER IN BILDER I ETT NYTT INLÄGG )


Kommentarer
Postat av: S A R A

HAHAHAHAH JAG ÄR SÅÅÅ RULIG :D

2010-11-28 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0