oh shiit

Hejhej! Hade ju hemstudiedag idag, eftersom alla i årskursen hade utvecklingssamtal olika tider påd dagen. Klockan 9 ungefär gick jag hem till Elin, sen kom sofia & sara också. Vi satt med varsin dator och plugga galet. Jag och sara åkte också och köpte mat, jag köpte en pastasallad. Sen kring halv tre fick jag och elin skjuss till skolan för båda skulle ha utvecklingssamtal samtidigt. Utv-samtalet gick väl bra, haha. Har jobbat hela kvällen med beccas bloggdesign, är ändå rätt nöjd nu. Fast jag är ju inte så duktig gör ju mina headers tex i picasa 3. Men det duger nog. Nu ska jag äta :)



Haha, jag och Becca i somras :)

Bilder kommer kanske ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0