onda planer..

hejhej, idag har jag dömt matcher, wihooo pengar, hihi. Sitter iallafall och skypar med Tim, och vi har smidit onda planer!!
Jag andvände mina tankenötter (misstolk?) och kom på att ni vet i Narnia, där är det ju drottningens fel att det är vinter!! ... och  nu är det ju typ evig vinter här eller något, vilket jag allvarligt talat inte står ut med, så jag kom på att det är drottningens fel, och nu ska vi ta ett äpple, planera det (plantera ..) och ta ett äpple från träder och sätta i drottningens mun, så ska hon bli svag som i Narnia! Och så kan hon va svag i 4 år medans vi väntar på att bli myndiga (Asså.. få rösta.. hrm) och att det ska bli val, och då gör vi NarniaPartiet och tar slut på häxan så det blir evig sommar som i narnia!!
såå, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0