' oupsi

shafan. Sov hos My igår till idag, vi kollar mean girls och hade det chill! Imorse när vi gjorde frukost så hände en liten läskig sak. Jag svimmade när vi höll på och gjorde frukost. Kände att jag mådde illa och blev yr, sen blev jag jätte yr och skulle sätta mig ner men hann inte för jag ramla ihop in i bordet typ. Jag låg där i kanske en halv minut. Var typ jätte blek och så sa dom. Pappa ringde sjukhuset men vi behövde inte åka dit för dom sa att det kan hända i den här åldern typ. Har ont i magen och huvet just nu, men det kan bero på annat. Ska nog inte göra något annat kul idag, för jag får typ inte. Skulle egentlgen till skogskyrkogården eftersom man ska dit idag. Men mår inte så bra så det blir nog inte så. Kanske gör lite läxor, har en svenska läxa kvar. I know, careface. Jag lägger kanske in fler bilder ikväll! :)




älskar färgen?:)

BERKABUUUS!

hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0