skridskor!

Put da hell to da yeah! Vinterns första skridskor åkning idag, förfan va kul! Efter skolan gick jag och Sofia hem till mig och hämtade mina skridskor, sen drog vi vidare till henne och kollade tv liten. Efter ett tag kom Linnea också. Vid halv sju hämtade pappa mig och Linnea vi åkte hem till mig och åt middag. Sen när vi ätit klart mötte vi upp sofia och gick till ip och träffade Axel & Jacob. Måste erkänna att jag är sjukt grym på skridskor! HAHA. Men sjukt roligt var det! Måste göras om :D Vi fick skjuss hem sen, och nu sitter jag och kollar på disney chanel.  Oups, busted! Tihihiii, imorgon ska jag åka till farsta med sara, sen blir det tjejmiddag! Myyyysigt!
Nääääppppeeee, det var allt. Ha en toppenhelg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0