ta ingen skit!

okej, ärligt talat, nu är det serious talk här.. fast nää,
men okej ville bara säga att ta inge skit! Alla människor som dömer (och nu tänker du: som om inte du dömer, men okej jo jag har säkert råkat göra det men jag försöker och att inte döma LIKA MYCKET som jag brukade och det har fått mig att må så mycket bättre, och gett mig många äkta vänner. Ingen är perfekt, inte ens jag... haha)  ska du bara ge det där fingret mellan pekfingret och den där andra som jag inte vet vad den kallas ;o till. Seriöst, okej till exempel ni som skriver taskiga kommentarer till andra bloggar;
Ärligt talat? ÄRLIGT TALAT, asså sånna saker får mig att skratta. Sitter du ärligt talat vid en annan dator och skriver taskiga kommentarer anonymt till en människa som du inte ens känner? Titta på dej själv människa, kommenterar andras texter och bild, har du inget bättre för dej eller. Jag fattar inte?
Och nu kanske du tänker igen men asså du sitter ju och bloggar, har inte du något bättre för dej eller och svaret att jag har jävligt mycket bättre saker för mig, men jag bloggar för att det är kul, jag sitter inte som någon annan och kränkar ned på andra människor, anonymt ännu en gång, bara för att jag söker uppmärksamhet och bekräftelse.
Om du kanske inte alls skickar taskiga kommentarer, skit i det jag skrev ^^
Men och sen, ett till exempel är tjejer (och killar! men dom kan jag tyvärr inte så mycket om så jag menar främst till tjejer) som tittar snett; Ännu ett tecken på att hon söker bekräftelse, jag menar vafan om du kollar snett och snackar skit, kolla dig i spegeln, du är ju fan inte särskilt mycket bättre själv.

vet inte vad jag ville med detta inlägg. Ingen pallade säkert läsa iallafall.. men .. om du orkade.. tittar du snett eller skriver taskiga kommentarer, titta dej rakt i spegeln och tänk efter. Och om andra gör det mot dej, mitt bästa tips till dej är : Ta ingen skit, tyck bara synd om människorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0