you are the only exeption

hejhej, guuud va trött jag är! Harju jobbat idag igen, kommer hem helt slut och sätter mig vid tv;n i två timmar, halvsovande. Och nu pluggar jag, men min hjärna vägrar hänga med så jag kan ju bara ge upp. Kommer nog inte träna alls den här veckan eftersom jag knappt kan gå efter jobbet, vet inte varför men det där är tunga grejor dom håller på med där på praon asså!
Iallafall, vad har ni gjort?




söt man e..
Juste, herregud vilket skitväder ute! och det är bara november.. kommer ihåg när jag var liten och önskade såååå sååå sååå att det skulle snöa innan eller till och med på min födelsedag, den 19 november, och det hände aldrig, men iår snöa det ju redan i oktober? Kanske ska börja önska mig tvärtom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0