alltså, förlåt för dampinlägg .. :§

okej, måste säga att du är jävligt störande. Du trycker ned andra människor för att du själv är osäker på dej själv. Du blir arg hela tiden, för jävligt sugiga andledningar men så fort någon är arg på dej är det omoget eller onödigt. DU är omogen! Kan fan inte fatta dej ibland, du bestämmer över folk som om de var dina små dockor, men jag är fan inte din docka, okej?
Ibland känns det som om du gör allt för att skada mej, för att jag ska må dåligt. I början tog jag åt mej av dina ord, och av dina handlingar, men nu för tiden är det bara roligt att se på. Du är patetisk.
Och sen är det ju så att du försöker ta det viktigaste för mig just nu, de som håller mig uppe.. men lägg bara av, okej? ärligt talat bruden? Du tar från andra så du ska känna dej sedd, för att du ska få uppmärksamhet. För att du vill vara någon. Tycker faktist lite synd om dej, på sätt och vis.
Men det är allt du har. Bakom din lilla fasad är du ingenting alls. Jag tar inte åt mej längre.
jag skrattar åt dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0