Hallå varför är din tunga blå??

Haha, idaag har jag dömt matcher på morgonen, bara två da men men, sen åt jag sushimushi med Elmira, det va ju bara liite gott, och måste säga att Elmira är världens roligaste när hon halkar på isen, haha .. jag är elak, för jag garvar åt alla som ramlar.. men det ser ju så roligt ut! I veckan ramlade en tant på baken mitt i fridhemsplan och jag typ sket på mej av garv, låtsades att jag fick värsta hostan så att hon inte skulle bli arg, haha. Tillbaka till idag, sen så tog jag med mig Dolly och sa hejdå till Elmira och sen så gick jag ut med Dolly lite, lekte med henne i en rastpark, typ jättekul. Sen så gick jag hem till min mormor på middag där typ, med päronen, sen åkte vi hem och sen har jag bara hunnit plugga.
Det var min dag, jag heter Jens. Vad heter du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0