stolt

Jag har så jäääkla ont i ryggen, kommer skära av den snart, haha. Emo >:D

neej men jag typ har precis ätit och städat HELA köket (alltså tagit bort hela middagen och diskat) , men det gick inte bra för jag var tvungen att fråga hela tiden vart allt skulle vara, men mobba inte, har inte städat hela köket förut ju.. snart kommer väll ung&borskämd och ber mig vara med i deras program. Driv, såklart.

Vettefan vad jag ska göra i morgon? Nu är ju Olga på det där som får mig att tänka på citron i Sweicsh... hahahha jag kan värkligen inte stava.. men zyris eller något hette det, och alla är ju typ borta överallt... wä. Men ska kolla om någon kan göra något i morgon? Vill ju fan inte slösa bort sista veckan av lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0