jävla nagellack

Typ tjena! Är hemma nu, eller har varit hemma ett tag. Vi kom fram faktiskt! Köpte halsband, ett nagellack, ett hårband & en halsduk. Vi var där och hade kul, haha som vanligt! När vi kom hem var det andra bullar. Först åkte vi till skärmabrink så står det att det det inte kommer gå någon tunnelbana mot skarpnäck. Så vi fick gå till gullmarsplan får att åka buss. Meeeeeeen då missade vi bussen och nästa kom om 30 minuter, så amandas pappa var snäll och hämtade oss :) När jag kom hem märkte jag ( eller jag märkte det i gullmars typ ) att mitt nagellack hade spruckit och läckt i hela påsen?!?!?! värsta fläckarna på halsduken, eller inte stora men ändå. SNYFT.


Fina vänner!










Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FUL!!!

2011-01-06 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0