lalalal

Äntligen skriver jag .. nej men har nyss ätit, idag var jag ju i skolan och måste säga att jag hade otroligt kul på matten, garvade hela tiden typ.. fast jag somnade till i 2 sek i början när läraren snackade, haha skills. Sen efter skolan åkte jag till .. ja vad heter han doktorn som kollar om man typ är flexibel nog och sånt för att inte skada sig när man tränar typ? Ja, han träffade jag iallafall, och han sa att det har blivit bättre, men jag är fortfarande för svag i armarna ! men, ska ju iallafall jobba på det.. sen så gick jag ut och jogga med min pappa, så jäkla jobbigt (och kallt) men så jäkla härlig känsla. Och nu har jag ätit & duschat. Ska kolla på OC.. hihi. beroende nu da♥
Är jag tråkig? Har jag inget liv ?
Två ord till er som tycker det: k bry
Nej haha, jag skämta.. Bloggar väll snart igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0