mUsiK

skiiitstörande att det inte går att ladda upp bilder för mitt internet har bajsat på sej!
Iallafall, just nu sitter jag och pluggar franska, gahh det är tråkigt! Inte skola i morgon, wää. Nej men måste berätta en sak:
Jag älskar musik
jag älskar min musiksmak, jag älskar alla andras musiksmak, jag älskar bara musiiik helt enkelt.
Och det är sjukt störande med folk som säger ''du har sämst musiksmak'' för vad fan vet dom om vad som är bra eller dålig musik liksom? Jag lyssnar på precis det jag vill lyssna på, och det har inte med någon annan att göra! Visst, alla tycker olika, men ingen tycker rätt.
Och hata inte musik, okej? Folk (inte alla) hatar Justin Bieber, för att dom tycker han sjunger som en tjej, men ärligt talat så gillar du det inte kan du tagga långt.. för ingen tvingar dej att lyssna. och nu sa jag inte det för att jag älskar Justin Bieber eller något (för det gör jag inte), utan jag sa det för att jag inte tycker man ska döma efter musiksmak.

hahah, tova talar ut. Har ingen aning om det som jag skrev made any sence, men jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0