no pictures

Som rubriken så bra beskriver så blir detta ett bildtomt inlägg, det beror på att jag inte orkat fota något alls idag. Hade en liten filmkväll med la familia, först såg vi på Vägen eller The road som orginalet heter. Bra, men lite knäpp och obehaglig film. Sen såg vi på Pojken I Randig Pyamas, lika bra varje gång. Blev totalt tårögd av båda filmerna, inte bra, hatar att grina . HAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHA, Ok jag är klar. Har suttit och klickat på " lägg i shoppingbagen " gånger tusen på hm's hemsida. Märkte nu att det gick på lite mer än jag trodde. Hoppas mina kära päron är redo med plånböckerna... JAJA, nog om det. Imorgon ska jag vara med Linnéaa, kommer bli superkul! SIII CLARO. Får se om jag slänger in ett inlägg senare ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0