NYÅÅR

daaamn vad kul vi hade igår! Först kom tova & hennes familj och vi typ åt förrät eller något, sen åt vi middag & efter det gick tova och jag & åkte pulka i snöstormen, haha klockrent. När vi kom hem sen åt vi efterrätt. Sen typ tolv smällde vi & kollade på raketer. En hemsk sak var att jag fotade massa och sen runt 1 när ingen smällde fler så märkte jag att jag hade en effekt typ på kameran som heter fireworks. SURT. Men sen gick vi in tillslut och vår grannes son typ som är runt 6 år var hos oss och vi fick hålla koll på han, inte att leka med ungen var galen! Men sen gick dom hem, vi somnade runt 5, halv 6 kanske. Imorse gick vi upp runt halv två & drog in till stan och träffade tim. Vi satt på  donken och garva i några timmar typ. Jag var på något sjukt humör så jag skrattade åt allt. Jag åt sen middag hos tova och nu är jag hemma, fan vad trött jag är. Ska upp runt sju imorrn och dra iväg på cup. Joobbbiigt. Ska lägga in alla mina bilder snart ;)


När jag var i sickla med sofia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0