och du hann dricka allt det innan du upptäckte att det va mjölk?

jag suger på att bloggaa! Men iallafall, i morse ringde danne och väckte mig 11, men sen somna jag om och vakna halv två.. och vi skulle ses i t centralen två så jag fick paniiik och typ slängde mig i duschen, åt en macka och sminka mig jääävligt snabbt. Sen så gick jag iallafall och mötte dom (Martina, Daniel, Tim & Melissa) och vi spelade laserdome, hahha jag vann (i vårt lag. vi vann inte över de andra lagen) för jag är bäst.
Iallafall sen gick vi till Cafe 60 typ, och världens stördaste sak hände där.. jag drack upp nästan hela Martinas  ''chai-latte'' och sen när Martina smakade hon ba : det här är inte chai latte, det är bara mjölk? Så vi typ frågade han servitören och han ba '' och du drack upp  såhär mycket innan du upptäckte det? '' och jag typ mumlade fram '' jag visste inte vad den skulle smaka, så trodde det va chai latte ... '' och sen typ fick vi snacka asmycket med dom, sen fick vi en ny iallafall, hahah victory! Och nu vågar inte jag eller Martina gå dit igen, hahah. Fick värsta skumma blickarna....
Sen spelade vi en gång till, och jag kom etta i laget igen *skrytarn* bara för att jag typ är värsta soldaten.. hosttttt..
Sen typ drog vi hem och nu kom jag nyss hem, ska packa upp massor med kartonger (som jag borde gjort för ett halvår sen, haha) nu, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0