Två asbra koniversationer

Först sitter man ju och har astråkigt så får för mig att chatta lite med Olgish som langar värsta dissen sådär i slutet..

Tova: you have no idea how bored i am
SÅHÄÄÄÄR
mkt.
Tova 22:47
hahah, nee fast jooo dt har ja märkt!!!!! :P:P
Tova 22:49
DE E BRA SICK-AN
Olga 22:50
hahahahh, dynamit harry ;);)
Tova 22:50
hahahahhaha, jag är en tuff, brud, i lyx förpacknig ;);)
Olga 22:50
hahhaha, blinka lilla stjärna där ;);)
Tova 22:51
njaaa
jag är lite rädd för ..
ATT MIN ONDA PLAN ÄR ATT SLÄCKA ALLA STJÄRNOR SÅ ATT VI INTE KAN SE NÅGOT PÅ NATTEN OCH SEN SLÄCKA MÅNEN SÅ JAG KAN VÅLDTA ALLA COH INGEN VET ATT DET ÄR JAG
( JÄTTEEVIL-SKRATT!!! ) (PEDOFILSMILE)
Olga 22:52
kmr snart

Och sen de här ''gamla'' kommentarerna mellan mej och Fia (en bild på henne som jag hade)


Fia: TOVA JAG SER UT SOM EN JÄVLA KOALA, TA BORT!
Tova:
Im siiiinging in the raaiiiiin, im siiiiinging in the rain!
F:
öh, a typ okej...
T
: apa.
F:
kingkong med en likadan kalsong
T:
PAPA-PAPA RAZI!
F:
JAG GILLAR INTE SÅDANNA. DÅ GILLAR JAG INTE DEY.
AKTA DIG, DU BORDE SOVA MED ÖGONEN ÖPPNA!
T:
jag gör det redan.. du borde sova med en trosa på huvet.
F:
jag gör det redan.
nej fy nej. du är en go bonde från pumpkin
T:
du är en rulator.
F:
du är en fjöööööööö
och en hallonpulka
T:
du är justinbieber.
F:
FANVATASKIGT TOVA!!!!
Du är en bert fjert
T:
JUSTIN (FIA) BÄVER
F:
NÄH BLÄH

Haha, vet att ni gillart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0